sobota, 29 czerwca 2013

Stoker.

Gwoli wstępu.
Witam na moim blogu. Może nie będzie on zbyt twórczy, bo kreatywność nie jest moją mocną stroną (patrz: błyskotliwy adres bloga), ale mam nadzieję, że choć trochę kogoś zainteresuję. Plan jest następujący. Będę chciała polecać wam rzeczy obok, których nie przeszłam obojętnie. Będą to głównie filmy i książki. Od czasu do czasu najdzie mnie pewnie na jakieś refleksje. Znajdzie się też co nieco o sporcie, po śledzenie wydarzeń sportowych zajmuję mi znaczną część wolnego czasu.



Teraz do rzeczy.
Zbliżające wakacje oznaczają więcej czasu na przyjemności. Postanowiłam przeznaczyć go na nadrobienie zaległości filmowych. Jedną z obejrzanych pozycji był "Stoker".
Uogólniając jest to bardzo nietuzinkowy film.  W bazie filmweb figuruje jako dramat, thriller, jednak spokojnie można go nazwać psychologicznym. Warto wspomnieć, że autorem jego scenariusza jest Wentworth Miller, znany pod pseudonimem "ten ze skazanego na śmierć". Trzeba mu przyznać. Kawał dobrej roboty.
Jedną z głównych ról gra Matthew Goode. Genialny! Według mnie razem z Mią Wasikowską stworzyli wspaniały duet aktorski. Do tego jest nieziemsko przystojny. Dziewczyny powinny mnie zrozumieć, chłopaki mam nadzieję, że wybaczą. ;) Oglądając ten film, nie opuszczała mnie myśl: "Też chciałabym mieć takiego wujka". I nieważne, że był psychicznie chorym mordercą. To się nazywa wiarygodna rola!
Cały klimat filmu jest niesamowity. Nuta tajemniczości, którą podkreślają nawet dominujące stonowane barwy. 
Jako tzw. "zajawkę" zamieszczam wam, jak dla mnie jedną z najlepszych scen filmu. Kunszt aktorski naprawdę godny pochwały. Niestety jakość nie najlepsza, ale tylko takie nagranie znalazłam.


Jeśli w wolnym czasie, nie będziecie wiedzieli co ze sobą począć, zachęcam do obejrzenia tego filmu. Żadna z moich koleżanek, którym  poleciłam "Stokera", nie żałowała, wręcz przeciwnie. Po seansie podzielcie się ze mną swoją opinią w komentarzach lub wiadomości.
I nie zapomnijcie pozdrowić ode mnie wujka Charliego! ;)

Zapraszam również na moje inne blogi, których adres  znajdziecie w gadżecie "o blogu".
Pozdrawiam, i oby do usłyszenia!
Ola.

Źródło zdjęć: tumblr.com

15 komentarzy:

  1. Fajnie się zapowiada, na pewno zostanę na dłużej i dodaję do obserwowanych :) Zapraszam również do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy początek :) chętnie obejrzę polecany przez Ciebie film.

    Zapraszam do siebie ;)
    http://bywylogowacsie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie masz dar pisania. Piszesz ciekawie i z chęcią zostanę tu na dłużej. A i film obejrzę, skoro polecasz ;)
    http://namalujswojswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Już masz genialny początek! Będę wpadała częściej^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachęciłaś mnie! W wolnym czasie na pewno obejrzę :) Dobrzy piszesz, oby tak dalej <3
    tosamocozwykle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej... chyba się powtórzę, ale zapowiada się naprawdę ciekawie :D
    A co do filmu... nie oglądałam, ale na pewno się skuszę.
    Czekam na wpis o książkach, gdyż bardzo lubię czytać :D
    http://chmurkinahoryzoncie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba dodam do obserwowanych :D Podoba mi się ten blog ^^
    Zapraszam do mnie http://books-are-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze ? Bardzo mnie zaciekawiłaś, myśle że jeszcze tu wrócę :)
    http://kontynentalna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie oglądałam tego filmu, ale po pierwsze - piszesz fajnie, a jak ktoś fajnie pisze to mnie ciekawi, a po drugie słyszałam już o Wasikowskiej, dlatego chciałabym zobaczyć ją w akcji.

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie się zapowiada ;)Będę zaglądała częściej ;)

    obserwuję i zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetne opisy. *---*
    hmm... na pewno kiedyś spróbuje obejrzeć ten film. ;D
    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/ Jeśli znalazłabyś trochę czasu na skomentowanie mojego bloga to bardzo proszę ! Proszę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dosyć ciekawy muszę przyznać. W najbliższym czasie na pewno znajdę jakąś chwilę, by go obejrzeć. Zachęciłaś mnie.
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. o to ciekawy pomysł na bloga ;p bede obserwowac jak ogarne jak to sie robi bo dla mnie blogspot to jeden wielki '?' ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł na bloga. :)
    Życzę powodzenia w pisaniu postów.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś!
Sprawisz mi ogromną radość, gdy podzielisz się ze mną opinią na temat wpisu.
Zostaw adres swojej strony, chętnie na nią zajrzę.